onsdag den 25. januar 2012

HVAD MED DUNKEN?!?!

jeg har sat mig et mål - jeg VIL bare kunne passe en str. 40 i buks til juniors 1 års fødselsdag, hvilket er temmelig snart! Jeg har droppet søde sager og sodavand i hverdagene, jeg drikker mere vand end jeg plejer, jeg rører mig mere end jeg plejer, jeg spiser mindre end jeg plejer, og der sker bare ikke en skid med den hængebue jeg har til at husere på midten af min krop!!! Og det er netop dén, der er problemet! Jeg havde sidst i min graviditet lige over 100kg(!)fordelt på min 1,60 meter høje krop, og det hele sad nærmest på maven. Det kan man sagtens se i dag, hvor der er en stor hud-pose-fold-fuld-af-fedt tilbage :-( Min mand siger, at han tror det skal danses væk...men, når jeg danser, er det som om, at flæsket får sit helt eget liv, og det er om noget andet knapt så behageligt! Any advice?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar